عایق رطوبتی چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

این تحقیق اغلب شامل آزمایش با افزودنی های مختلف یا فرآیندهای تولید برای ایجاد محصولی است که بتواند در شرایط سخت تر مقاومت کند یا عمر طولانی تری داشته باشد. قابلیت ضدآب بودن امولسیون قیر، آن را به گزینه ای عالی برای عایق کاری در ساخت و ساز ساختمان تبدیل کرده است. امولسیون به طور موثر مانعی را ایجاد می کند که از نفوذ آب جلوگیری می کند و در نتیجه ساختار ساختمان را از آسیب احتمالی آب محافظت می کند. این ویژگی در مناطقی که ساختمان ها در معرض بارندگی یا برف شدید هستند، حیاتی است، زیرا از تخریب ساختار ساختمان در طول زمان به دلیل نشت رطوبت جلوگیری می کند. تجزیه و تحلیل جامع امولسیون قیر برای عایق بندی ارائه شده در این قطعه نشان دهنده اهمیت آن در صنعت عایق کاری است. درک نقش ها، انواع و عوامل موثر بر انتخاب آن ضروری است.

ما طیف گسترده ای از تقویت کننده های چسبندگی را ارائه می دهیم که عملکرد طولانی مدت را ارائه می دهند. Arkema بیش از پنجاه سال است که تامین کننده اختصاصی افزودنی های قیر شما در صنعت راهداری بوده است. تخصص ما در تکنیک های مخلوط گرم، مخلوط گرم و مخلوط سرد در سراسر جهان مشهور است. تخصص فنی ما به ما اجازه می دهد تا نیازهای بازار را با محصولات نوآورانه موثر و پایدار برآورده کنیم. ما سبد محصولات بزرگی را از طریق مشارکت با بازیگران کلیدی منطقه ای و ارائه خدمات سفارشی جامع ارائه می کنیم.
به منظور دسترسی به مقالات دیگر در سایت، به آدرس https://www.tafrihi98.ir مراجعه نمایید.

پایه برای تجهیزات سنگین کلاهک شمع بتنی ریخته گری بار ساختمان را بین شمع ها توزیع می کند. ساختاری شبیه به کلاهک شمع

اساساً همه اصطلاحات همان دسته از مواد عایق رطوبتی را توصیف می کنند. پس وقتی بین ورق های قیر یا غشاهای آسفالتی یا غشاهای آب بند یا عایق رطوبتی یا کاغذهای قیر می بینید باید بدانید که ما به همین نوع عایق رطوبتی اشاره می کنیم. تحقیقات برای افزایش خواص عملکرد امولسیون های قیر مانند استحکام چسبندگی، دوام و مقاومت در برابر نوسانات دما ادامه دارد.

فریکلاس قبل از بازنشستگی مدیر فنی بازنشسته موسسه آموزشی صنعت بام بود. افتخارات او شامل جایزه ویلیام سی کالن و جایزه والتر سی ووس از ASTM، جی.

ورق های قیر عایق رطوبتی دال را با کارایی و دوام بالا با قیمت های پایین ارائه می دهند. همچنین پیشرفت هایی در تکنیک های کاربردی وجود دارد که هدف آن سریع تر کردن، کارآمدتر کردن و کار کم تر کردن فرآیند است. به عنوان مثال، تجهیزات و تکنیک های اسپری جدید برای اعمال امولسیون یکنواخت تر و سریع تر، و کاهش زمان و هزینه پروژه های عایق در حال توسعه هستند. این مطالعات موردی بر تطبیق پذیری امولسیون قیر در شرایط مختلف آب و هوایی و اثربخشی آن در دستیابی به عایق کاری کارآمد تأکید می کند.
شاید سایر مقالات در این زمینه در سایت https://www.khattmedia.ir برایتان جالب باشد.

لیست قیمت قیر طبیعی در نوامبر 2023

هاردنر (جزء B) را با نسبت اختلاط مشخص شده داخل رزین (جزء A) بریزید و با همزن برقی (حداکثر 300 دور در دقیقه) مخلوط کنید تا مخلوطی همگن تولید شود. فقط رزین کافی را مخلوط کنید که در طول عمر قابلمه مواد قابل استفاده باشد. • قیر

دیوارها. کارگران ماهر ما دو سیستم پوشش شیمیایی را با مش الیافی روی مخازن/استخرهای شنا انجام می دهند.

قیمت ارزان پشم معدنی سنگ پشم معدنی سنگ عایق پشم معدنی جذب کاهش صدا پشم معدنی سنگ مصالح ساختمانی 50 میلی متر

عملیاتی که شامل اعمال چسب به طور یکنواخت روی روسازی یا سنگدانه ها است. کاربردهای مربوط به این تکنیک عبارتند از کت چسبناک، پوشش پرایم، پوشش سطحی و ماکادام نفوذی. برای افزایش کارایی پنجره های دوجداره، از غربال های مولکولی Siliporite® در قاب های آلومینیومی قرار داده شده بین دو شیشه پنجره استفاده می شود تا تراکم را جذب کند. در نتیجه راندمان عایق افزایش می یابد و کیفیت پنجره چندین سال افزایش می یابد. مواد عایق ارائه شده به صورت رول باید دور از نور خورشید و در یک فضای صاف در حالت عمودی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

مزایای فویل آلومینیوم با قیر برای عایق بندی ساختمان

در طول فرآیند تولید، ورق های سقف قیر اصلاح شده تولید می شود. لایه های آسفالت اصلاح شده در بالای پارچه تقویتی در این ورق ها قرار می گیرد. قسمت تقویت کننده از فایبرگلاس یا پلی استر یا ترکیبی از این دو ساخته شده است. ورق های بیت مد نهایی معمولاً به صورت رول فروخته می شوند و عرض آنها در حدود 39 اینچ (یک متر) است.

قیر در عایق کاری، پوشش، راهسازی، عایق رطوبتی و بسیاری از زمینه های مختلف صنعتی در سراسر جهان استفاده می شود. قبل از اعمال پرایمر روی سطوحی که قرار است عایق کاری شوند، باید صافی، خشکی و تمیزی سطح و وجود سطح کف تسطیح کافی بررسی شود. پس از احراز این شرایط، 400 گرم در متر مربع با برس یا تفنگ روی سطح مالیده می شود و صبر می کنیم تا کاملا خشک شود. در کاربردهای دو لایه، لایه دیگر نباید قبل از خشک شدن کامل لایه اول اعمال شود. شناخت مزایا و معایب هر نوع امولسیون قیر می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین نوع امولسیون عایق راهنمایی کند. با این حال، انتخاب بهترین امولسیون قیر برای عایق بندی تنها به مقایسه انواع آن ختم نمی شود.

مشتریان اکنون می توانند از بین طیف گسترده ای از مواد و سبک های سقف انتخاب کنند. رول سقف و قیر اصلاح شده دو مورد از رایج ترین و پرمصرف ترین انواع سقف های امروزی در بازار هستند. این دو سبک بام بسیار متفاوت از یکدیگر هستند، اما هر کدام یک انتخاب عالی برای سقف خانه شما خواهد بود.

سقف های تحت پوشش یا پوشش داده شده با چنین پوشش هایی به به حداقل رساندن تبادل حرارتی (انعکاس پرتوهای خورشید و جذب محدود گرما توسط سقف) کمک می کند. این امر منجر به مصرف انرژی کمتر در ساختمان و عمر طولانی تر سقف ها می شود. آسفالت به راحتی در الکل های معدنی حل می شود، بنابراین لکه های سرد یا اتصال به غشای موجود بسیار ساده و قابل اعتماد هستند.





:: موضوعات مرتبط: تجهیزات ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات ساختمان , ایزوگام , عایق ساختمانی , مصالح ساختمان , عایق رطوبتی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: